joi, 13 octombrie 2011

Primul pas


        Va prezint in continuare spre delectare ( si bineinteles spre vanzare) niste coliere handmade, facute din snur (lucrat cu ajutorul unui dispozitiv special, cu patru picioruse). unele sunt mai lungi, unele mai scurte, unele cu accesorii atasate, asa ca pretul lor difera in functie de personalizare. imi puteti da idei ( de accesorizare a snurului) si eu incerc sa le pun in aplicatie; asta daca aveti ceva in minte.
        Le fac la comanda din ce material ( o sa vin curand si cu niste imagini cu fire colorate, ptr a va face o idee) doriti, ce culoare. In 2-3 si mai multe culori. Ca si grosime, momentan doar asa le pot face (grosimea mai variaza si in functie de ata folosita).
        Pot face si seturi (colier, bratara si cercei pe inel din plastic, crosetat).

       Astept parerile voastre despre ceea ce-am incercat sa fac eu aici. Sunt la inceput si sunt constienta de faptul ca intotdeauna se poate si mai bine. Acum ma perfectionez, asa ca fiti blanzi.
       O sa revin si cu alte minunatii dar incet incet ca avem timp de toate. Pana una alta acestea sunt 'creatiile mele'








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu