vineri, 22 iunie 2012

"Terapie" cu chihlimbar

     Zilele trecute am primit o comanda de la o prietena de pe FB, putin mai speciala. De ce? Pai mi-a dat niste margelute de chihlimbar sa-i fac niste bratari (una pentru fetita ei Maia, si una pentru ea). Nu mi-a dat prea multe detalii si nici n-am intrebat. Am fost de acord, dar cum eu nu m-am apucat in ziua aia  de lucru, mi-a zis ca-i trebuie cam urgent, deoarece fetitei ei acum ii dau dintisorii. ( ??????)
     Si nestiind ce legatura este intre dinti si chihlimbar, mi-a dat sa citesc ceva de pe net. Sigur gasiti si alte surse. Asa ca m-am pus pe treaba si a iesit ce vedeti mai jos. Am inteles, tot de pe net, ca pentru a avea efect "terapia" asta, piatra trebuie sa atinga pielea. Bratarica Maiei este facuta in asa fel, dar comanda mamei a fost alta, ca sa se asorteze cu niste cercei cumparati tot de aici 


Maia

Monica (mama)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu