vineri, 22 iunie 2012

Haine personalizate

    Si cum multe dintre minunile de pe acest blog le-am facut pe ultima 100 de metrii, ( zic asta pentru ca la noapte plecam la mare, si astea le-am facut joi seara) m-am apucat aseara sa mai mesteresc ceva....niste floricele pentru niste rochite, care mi se pareau cam banale. Nu am poze dinainte de personalizare, dar cu un pic de imaginatie va dati seama cum ar fii aratat simple...

Rochita Daria....si cum nu ne putem ferii de roz la nesfarsit, si rochita asta era prea minunata (din panza topita), dar prea roza, am pus-o pe mandra sa-si aleaga niste floricele de pus pe ea (doar daca este de acord )



Nu este prea reusita poza, dar, este o rochita neagra, din in, care in locul noii floricele , avea o funda neagra din acelasi material ca si rochita. Mi s-a parut prea simpla.....


Si, inca una, noua mea rochita de plaja, mult prea alba , careia ii trebuia o pata de culoare (o sa  aiba mai multe si pe partea de jos)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu